Markety

Nie jesteś pewien co oznacza dany zakład? Nie wiesz co to "handicap"?
p

Czym są markety?

Markety, nazywane również podgrami czy zabawami, to różnego rodzaju zdarzenia poboczne, które dotyczą meczu (rywalizacji) i na które można zawierać zakłady np. w piłce nożnej bukmacherzy oprócz zakładów na mecz oferują również zakłady na 1.połowę, liczbę bramek, która drużyna strzeli gola itd..
Często spotykane są również kombinacje różnych marketów np. „mecz/liczba goli” to market składający się z zakładu na mecz (kto wygra: gospodarze, goście czy będzie remis) i zakładu na liczbę bramek (mniej lub więcej niż podana granica).
Bukmacherzy oferują setki marketów do najpopularniejszych rozgrywek. Poniżej znajdziesz wyjaśnienie najpopularniejszych marketów w najpopularniejszych dyscyplinach.

Piłka nożna

 
Dwie drużyny, po 11 zawodników w każdej. Dwie połowy po 45 minut.
W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, do którego wliczane są minuty dodane przez sędziego. Wyjątek stanowią zakłady na zwycięstwo lub awans oraz zakłady, których treść mówi inaczej.

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.połowa
2.połowa
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna strzeli gola
2.drużyna strzeli gola
obie drużyny strzelą gola
tak, nie
typujesz czy dana drużyna strzeli gola w meczu.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
DNB
draw no bet
zakład bez remisu
1, 2
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany.
1.połowa/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu.
handicap (europejski) 1:0 X, 10, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gospodarzy.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce nożnej w postaci 1, 2 czy nawet 3 bramek.
handicap (europejski) 0:1 X, 1, X2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gości.
liczba goli mniej, więcej
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd.
dokładny wynik
DW
CS
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd.
1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd.
0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd.
typujesz dokładny wynik meczu.

Tenis

Market Standardowe typy
mecz 1, 2
typujesz kto wygra mecz, pierwszy czy drugi zawodnik.
zwycięzca 1, 2
typujesz kto zwycięży mecz, bez względu na okoliczności (np. krecz).
1.set
2.set
1, 2
typujesz kto wygra dany set.
1.zawodnik wygra przynajmniej jeden set
2.zawodnik wygra przynajmniej jeden set
tak, nie
typujesz czy dany zawodnik wygra przynajmniej jeden set w całym meczu, przy czym nie ważne jest, który to będzie set.
1.set/mecz 1/1, 1/2, 2/1, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”.
handicap setowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set.
handicap gemowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych gemów dla słabszego zawodnika.
liczba setów mniej, więcej
typujesz czy łączna suma setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
liczba gemów mniej, więcej
typujesz czy łączna suma gemów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
więcej asów
więcej break pointów
więcej podwójnych błędów serwisowych
1, 2
typujesz który z zawodników będzie mieć na swoim koncie więcej asów, break pointów czy podwójnych błędów.
dokładny wynik
DW
CS
2:0, 2:1, 1:2, 0:2
3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3
typujesz dokładny wynik meczu.

Hokej

Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.tercja
2.tercja
3.tercja
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana tercja meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna liczba bramek
2.drużyna liczba bramek
mniej, więcej
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
DNB
draw no bet
zakład bez remisu
1, 2
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany.
1.tercja/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. tercja oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. tercji oraz meczu.
handicap (europejski) 1,5:0 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gospodarzy.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w hokeju w postaci 2, 3 czy nawet 4 bramek.
handicap (europejski) 0:1,5 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gości.
liczba goli mniej, więcej
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd.
dokładny wynik
DW
CS
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd.
1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd.
0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd.
typujesz dokładny wynik meczu.

Koszykówka

Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.kwarta
2.kwarta
3.kwarta
4.kwarta
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana kwarta meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.połowa
2.połowa
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna liczba punktów
2.drużyna liczba punktów
mniej, więcej
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
1.połowa/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu.
handicap punktowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku koszykówki dodatkowych punktów.
liczba punktów mniej, więcej
typujesz czy łączna suma punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

Siatkówka

Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.

Market Standardowe typy
mecz 1, 2
typujesz kto wygra mecz, pierwsza czy druga drużyna.
1.set
2.set
3.set
1, 2
typujesz kto wygra dany set meczu.
1.drużyna liczba punktów
2.drużyna liczba punktów
mniej, więcej
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
1.set/mecz 1/1, 1/2, 2/1, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. seta oraz meczu.
handicap setowy 1,2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set.
handicap punktowy 1,2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku siatkówki dodatkowych punktów.
liczba setów mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
liczba punktów mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
dokładny wynik
DW
CS
2:0, 2:1, 1:2, 0:2
3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3
typujesz dokładny wynik meczu.

Piłka ręczna

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.połowa
2.połowa
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna liczba bramek
2.drużyna liczba bramek
mniej, więcej
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
1.połowa/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu.
handicap bramkowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce ręcznej w postaci 5, 6 czy nawet 7 bramek.
liczba bramek mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba bramek będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

Skoki narciarskie

Market Standardowe typy
klasyfikacja końcowa Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w zawodach.
nie zajmie miejsca nie wygra, nie 1-3, nie 1-6, nie 1-10, nie 1-15
typujesz kto nie wygra lub nie zajmie określonego miejsca w zawodach.
kto lepszy 1, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji.
najlepszy zawodnik z kraju tak, nie
typujesz czy podany zawodnik będzie najlepszy spośród zawodników reprezentujących ten sam karj, np. czy Kamil Stoch będzie najlepszy wśród Polaków.
1.seria Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w 1. serii zawodów.
1.seria kto lepszy 1, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w 1. serii zawodów, a więc zajmie wyższe miejsce po 1. serri zawodów.
kto lepszy handicap punktowy 1, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika.

Żużel

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
handicap 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w żużlu w postaci punktów.
liczba punktów zawodnika mniej, więcej
typujesz czy liczba punktów zawodnika będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
kto lepszy z zawodników 1, X, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji.
kto lepszy handicap punktowy 1, X, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika.

MMA

Market Standardowe typy
zwycięzca 1, 2
typujesz który z bokserów wygra walkę.
1.runda
2.runda
3.runda
1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana runda walki: zwycięstwem pierwszego lub drugiego boksera.
metoda zwycięstwa KO/TKO, przez poddanie, na punkty
typujesz w jaki sposób zakończy się walka.
liczba rund mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

eSport: CS GO

Market Standardowe typy
zwycięzca 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny.
1.mapa
2.mapa
1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny.
handicap mapy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej mapy dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w CS w postaci mapy.
handicap rundy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa, z uwględnieniem dodatkowych rund dla słabszej drużyny.
liczba map mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba map będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
liczba rund mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

Piłka nożna

 
Dwie drużyny, po 11 zawodników w każdej. Dwie połowy po 45 minut.
W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, do którego wliczane są minuty dodane przez sędziego. Wyjątek stanowią zakłady na zwycięstwo lub awans oraz zakłady, których treść mówi inaczej.

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.połowa
2.połowa
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna strzeli gola
2.drużyna strzeli gola
obie drużyny strzelą gola
tak, nie
typujesz czy dana drużyna strzeli gola w meczu.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
DNB
draw no bet
zakład bez remisu
1, 2
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany.
1.połowa/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu.
handicap (europejski) 1:0 X, 10, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gospodarzy.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce nożnej w postaci 1, 2 czy nawet 3 bramek.
handicap (europejski) 0:1 X, 1, X2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gości.
liczba goli mniej, więcej
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd.
dokładny wynik
DW
CS
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd.
1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd.
0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd.
typujesz dokładny wynik meczu.

Tenis

Market Standardowe typy
mecz 1, 2
typujesz kto wygra mecz, pierwszy czy drugi zawodnik.
zwycięzca 1, 2
typujesz kto zwycięży mecz, bez względu na okoliczności (np. krecz).
1.set
2.set
1, 2
typujesz kto wygra dany set.
1.zawodnik wygra przynajmniej jeden set
2.zawodnik wygra przynajmniej jeden set
tak, nie
typujesz czy dany zawodnik wygra przynajmniej jeden set w całym meczu, przy czym nie ważne jest, który to będzie set.
1.set/mecz 1/1, 1/2, 2/1, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”.
handicap setowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set.
handicap gemowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych gemów dla słabszego zawodnika.
liczba setów mniej, więcej
typujesz czy łączna suma setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
liczba gemów mniej, więcej
typujesz czy łączna suma gemów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
więcej asów
więcej break pointów
więcej podwójnych błędów serwisowych
1, 2
typujesz który z zawodników będzie mieć na swoim koncie więcej asów, break pointów czy podwójnych błędów.
dokładny wynik
DW
CS
2:0, 2:1, 1:2, 0:2
3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3
typujesz dokładny wynik meczu.

Hokej

Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.tercja
2.tercja
3.tercja
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana tercja meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna liczba bramek
2.drużyna liczba bramek
mniej, więcej
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
DNB
draw no bet
zakład bez remisu
1, 2
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany.
1.tercja/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. tercja oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. tercji oraz meczu.
handicap (europejski) 1,5:0 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gospodarzy.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w hokeju w postaci 2, 3 czy nawet 4 bramek.
handicap (europejski) 0:1,5 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gości.
liczba goli mniej, więcej
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd.
dokładny wynik
DW
CS
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd.
1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd.
0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd.
typujesz dokładny wynik meczu.

Koszykówka

Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.kwarta
2.kwarta
3.kwarta
4.kwarta
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana kwarta meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.połowa
2.połowa
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna liczba punktów
2.drużyna liczba punktów
mniej, więcej
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
1.połowa/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu.
handicap punktowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku koszykówki dodatkowych punktów.
liczba punktów mniej, więcej
typujesz czy łączna suma punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

Siatkówka

Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.

Market Standardowe typy
mecz 1, 2
typujesz kto wygra mecz, pierwsza czy druga drużyna.
1.set
2.set
3.set
1, 2
typujesz kto wygra dany set meczu.
1.drużyna liczba punktów
2.drużyna liczba punktów
mniej, więcej
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
1.set/mecz 1/1, 1/2, 2/1, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. seta oraz meczu.
handicap setowy 1,2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set.
handicap punktowy 1,2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku siatkówki dodatkowych punktów.
liczba setów mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
liczba punktów mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
dokładny wynik
DW
CS
2:0, 2:1, 1:2, 0:2
3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3
typujesz dokładny wynik meczu.

Piłka ręczna

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
zwycięzca 1, 2
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych.
awans 1, 2
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju.
1.połowa
2.połowa
1, X, 2, 1X, X2, 12
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
1.drużyna liczba bramek
2.drużyna liczba bramek
mniej, więcej
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu.
podwójna szansa 1-1, 0-0, 2-2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze.
1.połowa/koniec 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu.
handicap bramkowy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce ręcznej w postaci 5, 6 czy nawet 7 bramek.
liczba bramek mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba bramek będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

Skoki narciarskie

Market Standardowe typy
klasyfikacja końcowa Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w zawodach.
nie zajmie miejsca nie wygra, nie 1-3, nie 1-6, nie 1-10, nie 1-15
typujesz kto nie wygra lub nie zajmie określonego miejsca w zawodach.
kto lepszy 1, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji.
najlepszy zawodnik z kraju tak, nie
typujesz czy podany zawodnik będzie najlepszy spośród zawodników reprezentujących ten sam karj, np. czy Kamil Stoch będzie najlepszy wśród Polaków.
1.seria Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w 1. serii zawodów.
1.seria kto lepszy 1, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w 1. serii zawodów, a więc zajmie wyższe miejsce po 1. serri zawodów.
kto lepszy handicap punktowy 1, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika.

Żużel

Market Standardowe typy
mecz 1, X, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości.
handicap 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w żużlu w postaci punktów.
liczba punktów zawodnika mniej, więcej
typujesz czy liczba punktów zawodnika będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
kto lepszy z zawodników 1, X, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji.
kto lepszy handicap punktowy 1, X, 2
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika.

MMA

Market Standardowe typy
zwycięzca 1, 2
typujesz który z bokserów wygra walkę.
1.runda
2.runda
3.runda
1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana runda walki: zwycięstwem pierwszego lub drugiego boksera.
metoda zwycięstwa KO/TKO, przez poddanie, na punkty
typujesz w jaki sposób zakończy się walka.
liczba rund mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.

eSport: CS GO

Market Standardowe typy
zwycięzca 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny.
1.mapa
2.mapa
1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny.
handicap mapy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej mapy dla słabszej drużyny.
Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich.
Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w CS w postaci mapy.
handicap rundy 1, 2
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa, z uwględnieniem dodatkowych rund dla słabszej drużyny.
liczba map mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba map będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.
liczba rund mniej, więcej
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy.