Markety
Nie jesteś pewien co oznacza dany zakład? Nie wiesz co to "handicap"?Czym są markety?
Często spotykane są również kombinacje różnych marketów np. „mecz/liczba goli” to market składający się z zakładu na mecz (kto wygra: gospodarze, goście czy będzie remis) i zakładu na liczbę bramek (mniej lub więcej niż podana granica).
Bukmacherzy oferują setki marketów do najpopularniejszych rozgrywek. Poniżej znajdziesz wyjaśnienie najpopularniejszych marketów w najpopularniejszych dyscyplinach.
Piłka nożna
Dwie drużyny, po 11 zawodników w każdej. Dwie połowy po 45 minut.
W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, do którego wliczane są minuty dodane przez sędziego. Wyjątek stanowią zakłady na zwycięstwo lub awans oraz zakłady, których treść mówi inaczej.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.połowa 2.połowa |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna strzeli gola 2.drużyna strzeli gola obie drużyny strzelą gola |
tak, nie |
typujesz czy dana drużyna strzeli gola w meczu. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
DNB draw no bet zakład bez remisu |
1, 2 |
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany. | |
1.połowa/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu. | |
handicap (europejski) 1:0 | X, 10, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gospodarzy. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce nożnej w postaci 1, 2 czy nawet 3 bramek. |
|
handicap (europejski) 0:1 | X, 1, X2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gości. | |
liczba goli | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd. | |
dokładny wynik DW CS |
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd. 1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd. 0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd. |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Tenis
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, 2 |
typujesz kto wygra mecz, pierwszy czy drugi zawodnik. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz kto zwycięży mecz, bez względu na okoliczności (np. krecz). | |
1.set 2.set |
1, 2 |
typujesz kto wygra dany set. | |
1.zawodnik wygra przynajmniej jeden set 2.zawodnik wygra przynajmniej jeden set |
tak, nie |
typujesz czy dany zawodnik wygra przynajmniej jeden set w całym meczu, przy czym nie ważne jest, który to będzie set. | |
1.set/mecz | 1/1, 1/2, 2/1, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. | |
handicap setowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set. |
|
handicap gemowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych gemów dla słabszego zawodnika. | |
liczba setów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
liczba gemów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma gemów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
więcej asów więcej break pointów więcej podwójnych błędów serwisowych |
1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie mieć na swoim koncie więcej asów, break pointów czy podwójnych błędów. | |
dokładny wynik DW CS |
2:0, 2:1, 1:2, 0:2 3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3 |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Hokej
Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.tercja 2.tercja 3.tercja |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana tercja meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna liczba bramek 2.drużyna liczba bramek |
mniej, więcej |
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
DNB draw no bet zakład bez remisu |
1, 2 |
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany. | |
1.tercja/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. tercja oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. tercji oraz meczu. | |
handicap (europejski) 1,5:0 | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gospodarzy. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w hokeju w postaci 2, 3 czy nawet 4 bramek. |
|
handicap (europejski) 0:1,5 | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gości. | |
liczba goli | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd. | |
dokładny wynik DW CS |
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd. 1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd. 0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd. |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Koszykówka
Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.kwarta 2.kwarta 3.kwarta 4.kwarta |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana kwarta meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.połowa 2.połowa |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna liczba punktów 2.drużyna liczba punktów |
mniej, więcej |
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
1.połowa/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu. | |
handicap punktowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku koszykówki dodatkowych punktów. |
|
liczba punktów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
Siatkówka
Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, 2 |
typujesz kto wygra mecz, pierwsza czy druga drużyna. | |
1.set 2.set 3.set |
1, 2 |
typujesz kto wygra dany set meczu. | |
1.drużyna liczba punktów 2.drużyna liczba punktów |
mniej, więcej |
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
1.set/mecz | 1/1, 1/2, 2/1, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. seta oraz meczu. | |
handicap setowy | 1,2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set. |
|
handicap punktowy | 1,2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku siatkówki dodatkowych punktów. |
|
liczba setów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
liczba punktów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
dokładny wynik DW CS |
2:0, 2:1, 1:2, 0:2 3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3 |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Piłka ręczna
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.połowa 2.połowa |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna liczba bramek 2.drużyna liczba bramek |
mniej, więcej |
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
1.połowa/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu. | |
handicap bramkowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce ręcznej w postaci 5, 6 czy nawet 7 bramek. |
|
liczba bramek | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba bramek będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
Skoki narciarskie
Market | Standardowe typy |
---|---|
klasyfikacja końcowa | Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15 |
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w zawodach. | |
nie zajmie miejsca | nie wygra, nie 1-3, nie 1-6, nie 1-10, nie 1-15 |
typujesz kto nie wygra lub nie zajmie określonego miejsca w zawodach. | |
kto lepszy | 1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji. | |
najlepszy zawodnik z kraju | tak, nie |
typujesz czy podany zawodnik będzie najlepszy spośród zawodników reprezentujących ten sam karj, np. czy Kamil Stoch będzie najlepszy wśród Polaków. | |
1.seria | Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15 |
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w 1. serii zawodów. | |
1.seria kto lepszy | 1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w 1. serii zawodów, a więc zajmie wyższe miejsce po 1. serri zawodów. | |
kto lepszy handicap punktowy | 1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika. |
Żużel
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
handicap | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w żużlu w postaci punktów. |
|
liczba punktów zawodnika | mniej, więcej |
typujesz czy liczba punktów zawodnika będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
kto lepszy z zawodników | 1, X, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji. | |
kto lepszy handicap punktowy | 1, X, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika. |
MMA
Market | Standardowe typy |
---|---|
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz który z bokserów wygra walkę. | |
1.runda 2.runda 3.runda |
1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana runda walki: zwycięstwem pierwszego lub drugiego boksera. | |
metoda zwycięstwa | KO/TKO, przez poddanie, na punkty |
typujesz w jaki sposób zakończy się walka. | |
liczba rund | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
eSport: CS GO
Market | Standardowe typy |
---|---|
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny. | |
1.mapa 2.mapa |
1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny. | |
handicap mapy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej mapy dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w CS w postaci mapy. |
|
handicap rundy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa, z uwględnieniem dodatkowych rund dla słabszej drużyny. | |
liczba map | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba map będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
liczba rund | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
Piłka nożna
Dwie drużyny, po 11 zawodników w każdej. Dwie połowy po 45 minut.
W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, do którego wliczane są minuty dodane przez sędziego. Wyjątek stanowią zakłady na zwycięstwo lub awans oraz zakłady, których treść mówi inaczej.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.połowa 2.połowa |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna strzeli gola 2.drużyna strzeli gola obie drużyny strzelą gola |
tak, nie |
typujesz czy dana drużyna strzeli gola w meczu. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
DNB draw no bet zakład bez remisu |
1, 2 |
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany. | |
1.połowa/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu. | |
handicap (europejski) 1:0 | X, 10, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gospodarzy. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce nożnej w postaci 1, 2 czy nawet 3 bramek. |
|
handicap (europejski) 0:1 | X, 1, X2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej bramki dla gości. | |
liczba goli | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd. | |
dokładny wynik DW CS |
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd. 1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd. 0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd. |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Tenis
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, 2 |
typujesz kto wygra mecz, pierwszy czy drugi zawodnik. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz kto zwycięży mecz, bez względu na okoliczności (np. krecz). | |
1.set 2.set |
1, 2 |
typujesz kto wygra dany set. | |
1.zawodnik wygra przynajmniej jeden set 2.zawodnik wygra przynajmniej jeden set |
tak, nie |
typujesz czy dany zawodnik wygra przynajmniej jeden set w całym meczu, przy czym nie ważne jest, który to będzie set. | |
1.set/mecz | 1/1, 1/2, 2/1, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. | |
handicap setowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set. |
|
handicap gemowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych gemów dla słabszego zawodnika. | |
liczba setów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
liczba gemów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma gemów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
więcej asów więcej break pointów więcej podwójnych błędów serwisowych |
1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie mieć na swoim koncie więcej asów, break pointów czy podwójnych błędów. | |
dokładny wynik DW CS |
2:0, 2:1, 1:2, 0:2 3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3 |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Hokej
Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.tercja 2.tercja 3.tercja |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana tercja meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna liczba bramek 2.drużyna liczba bramek |
mniej, więcej |
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
DNB draw no bet zakład bez remisu |
1, 2 |
typujesz która drużyna wygra mecz, w przypadku remisu market ten zostanie anulowany. | |
1.tercja/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. tercja oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. tercji oraz meczu. | |
handicap (europejski) 1,5:0 | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gospodarzy. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w hokeju w postaci 2, 3 czy nawet 4 bramek. |
|
handicap (europejski) 0:1,5 | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla gości. | |
liczba goli | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma goli będzie poniżej czy powyżej podanej granicy, np: +2,5 jest wygrywające dla wyników 0:3. 1:2, 2:2, itd. | |
dokładny wynik DW CS |
0:0, 1:1, 2:2, 3:3, 4:4 itd. 1:0, 2:0, 2:1, 3:0, 3:1, 3:2, 4:0, 4:1, 4:2, 4:3 itd. 0:1, 0:2, 1:2, 0:3, 1:3, 2:3, 0:4, 1:4, 2:4, 3:4 itd. |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Koszykówka
Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.kwarta 2.kwarta 3.kwarta 4.kwarta |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana kwarta meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.połowa 2.połowa |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna liczba punktów 2.drużyna liczba punktów |
mniej, więcej |
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
1.połowa/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu. | |
handicap punktowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku koszykówki dodatkowych punktów. |
|
liczba punktów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna suma punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
Siatkówka
Dwie drużyny. W każdej po 11 zawodników. Rozgrywane są dwie połowy po 45 minut. W zakładach liczy się regulaminowy czas gry, chyba, że to zakład na zwycięstwo lub awans, lub treść zakładu mówi inaczej. Sędzia może wydłużyć czas gry każdej połowy, wliczając przerwy w grze.
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, 2 |
typujesz kto wygra mecz, pierwsza czy druga drużyna. | |
1.set 2.set 3.set |
1, 2 |
typujesz kto wygra dany set meczu. | |
1.drużyna liczba punktów 2.drużyna liczba punktów |
mniej, więcej |
typujesz czy liczba punktów zdobyta przez daną drużynę będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
1.set/mecz | 1/1, 1/2, 2/1, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. set oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. seta oraz meczu. | |
handicap setowy | 1,2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowego seta dla słabszego zawodnika. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszemu zawodnikowi dajemy na start fory, w przypadku tenisa np. dodatkowy set. |
|
handicap punktowy | 1,2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w przypadku siatkówki dodatkowych punktów. |
|
liczba setów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba setów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
liczba punktów | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba punktów będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
dokładny wynik DW CS |
2:0, 2:1, 1:2, 0:2 3:0, 3:1, 3:2, 2:3, 1:3, 0:3 |
typujesz dokładny wynik meczu. |
Piłka ręczna
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz która drużyna zwycieży, tutaj wliczasz dogrywkę i serie rzutów karnych. | |
awans | 1, 2 |
typujesz która drużyna awansuje do kolejnej rundy turnieju. | |
1.połowa 2.połowa |
1, X, 2, 1X, X2, 12 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dane połowa meczu: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
1.drużyna liczba bramek 2.drużyna liczba bramek |
mniej, więcej |
typujesz ile bramek zdobędzie dana drużyna w meczu. | |
podwójna szansa | 1-1, 0-0, 2-2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa lub cały mecz, np. typując 1-1 wystarczy, że 1. połowa zakończy się wynikiem 1:0 i juz wygrałeś. W przypadku innego rozstrzygnięcia, masz jeszcze jedną szansą (stąd nazwa marketu) i możesz liczyć na to, że cały mecz wygrają gospodarze. | |
1.połowa/koniec | 1/1, 1/0, 1/2, 0/1, 0/0, 0/2, 2/1, 2/0, 2/2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się 1. połowa oraz cały mecz, market inaczej zwany “łamańcem”. Zdarza się, że jest mylony z “podwójna szansa”, pamiętaj jednak, że tutaj musisz poprawnie wytypować wynik 1. połowy oraz meczu. | |
handicap bramkowy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych bramek dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w piłce ręcznej w postaci 5, 6 czy nawet 7 bramek. |
|
liczba bramek | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba bramek będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
Skoki narciarskie
Market | Standardowe typy |
---|---|
klasyfikacja końcowa | Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15 |
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w zawodach. | |
nie zajmie miejsca | nie wygra, nie 1-3, nie 1-6, nie 1-10, nie 1-15 |
typujesz kto nie wygra lub nie zajmie określonego miejsca w zawodach. | |
kto lepszy | 1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji. | |
najlepszy zawodnik z kraju | tak, nie |
typujesz czy podany zawodnik będzie najlepszy spośród zawodników reprezentujących ten sam karj, np. czy Kamil Stoch będzie najlepszy wśród Polaków. | |
1.seria | Wygra, 1-3, 1-6, 1-10, 1-15 |
typujesz kto wygra lub zajmie określone miejsce w 1. serii zawodów. | |
1.seria kto lepszy | 1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w 1. serii zawodów, a więc zajmie wyższe miejsce po 1. serri zawodów. | |
kto lepszy handicap punktowy | 1, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika. |
Żużel
Market | Standardowe typy |
---|---|
mecz | 1, X, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem gospodarzy, remisem lub zwycięstwem gości. | |
handicap | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowych punktów dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w żużlu w postaci punktów. |
|
liczba punktów zawodnika | mniej, więcej |
typujesz czy liczba punktów zawodnika będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
kto lepszy z zawodników | 1, X, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach, a więc zajmie wyższe miejsce w klasyfikacji. | |
kto lepszy handicap punktowy | 1, X, 2 |
typujesz który z zawodników będzie lepszy w zawodach z uwzględnieniem handicapu punktówego dla słabszego zawodnika. |
MMA
Market | Standardowe typy |
---|---|
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz który z bokserów wygra walkę. | |
1.runda 2.runda 3.runda |
1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana runda walki: zwycięstwem pierwszego lub drugiego boksera. | |
metoda zwycięstwa | KO/TKO, przez poddanie, na punkty |
typujesz w jaki sposób zakończy się walka. | |
liczba rund | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |
eSport: CS GO
Market | Standardowe typy |
---|---|
zwycięzca | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny. | |
1.mapa 2.mapa |
1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa: zwycięstwem pierwszej lub drugiej drużyny. | |
handicap mapy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się mecz, z uwględnieniem dodatkowej mapy dla słabszej drużyny. Handicap to market, który sprawia najwięcej trudności nie tylko początkującym Graczom, ale również pracownikom w punktach bukmacherskich. Najłatwiej wytłumaczyć go jako zakład, w którym słabszej drużynie dajemy na start fory, w CS w postaci mapy. |
|
handicap rundy | 1, 2 |
typujesz jakim wynikiem zakończy się dana mapa, z uwględnieniem dodatkowych rund dla słabszej drużyny. | |
liczba map | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba map będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. | |
liczba rund | mniej, więcej |
typujesz czy łączna liczba rund będzie poniżej czy powyżej podanej granicy. |